panis panis
379
BLOG

Aleksander Szczygło jest z nami

panis panis Polityka Obserwuj notkę 14

 

Minęły dwa miesiące. Dziwne dwa miesiące. Nikt z nas, którzy 10 kwietnia nie mogli uwierzyć w to co się stało, nie mógł nawet w najgorszych przypuszczeniach,  przewidzieć jak to się wszystko dalej potoczy. Że będą manipulacją i pomówieniami wycierać ich z naszej pamięci i jedyny kontekst, w którym będą ich wymieniać to "96 ofiar katastrofy". 

Zastanawiam się, co robiłby teraz ALEKSANDER SZCZYGŁO.

 Mam pewność, że zdecydowanie utrudniłby insynuacje wobec pilotów, prezydenta i wszystkich potencjalnych "winnych". Mam pewność, że byłby bezkompromisowy w walce o prawdę.

Brakuje go bardzo. Jego mądrości, patriotyzmu i szlachetności, którą miał wypisaną na twarzy.

Popatrzcie na to zdjęcie i wyobraźcie sobie, czy byłby w stanie wygłosić po rusku jakiekolwiek przeprosiny?  Czy widzicie go w objęciach Putina?  

  Wybierając kategorię, przez chwilę wrzuciłam "wspomnienia" i zrezygnowałam. To musi być w kategorii "polityka". Ludzie tego kalibru nie mogą przenieść się do wspomnień. Muszą być z nami i determinować nasze wybory. 

Wypełnijmy jego wolę 20 czewca. 

 

panis
O mnie panis

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka